Thomas Stichtingen|

Word Donateur

Een voor de hand liggende mogelijkheid die ons in staat stelt om verschrikkelijk veel te realiseren. Wist u dat we met één euro ongeveer het tienvoudige kunnen aanschaffen in India? Minstens het tienvoudige!

Word Vrijwilliger

Natuurlijk kunt u zelf iets betekenen voor ons. In bestuurlijke zin, als projectleider, in de fondsenwerving. We zijn altijd geïnteresseerd in mensen met kwaliteiten die ons team schragen en versterken.

Mogelijkheden voor Bedrijven

Besteed de Kerstgift of het jubileumkado eens aan iets anders. Sociale betrokkenheid op een zeer korte afstand van waar het werkelijk allemaal gebeurt. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden.

Mogelijkheden voor Scholen

Een sponsorloop of Paasmarkt. Of start een educatief project dat een zeer directe inkijk geeft in het dagelijks leven van leeftijdsgenootjes die het stukken minder getroffen hebben dan wij hier. Maar die minstens zo mooi kunnen lachen!

Start een Sponsor Actie

Kerst, 25 jarig huwelijk, een werkjubileum?
We hebben zoveel te vieren en soms nog maar weinig te wensen. Dat is in India wel anders. Vervang de kadolijst eens door een goed doel en draag op die manier bij aan een betere wereld.

Krijg geld terug

Een periodieke gift is volledig aftrekbaar voor de inkomstbelasting. Voor gewone giften geldt dat je pas recht hebt op een aftrekpost voor de inkomstenbelasting wanneer je jaarlijks meer dan 1% van je inkomen schenkt. Schenk je jaarlijks minder dan 1% van je inkomen, dan is een schenking periodieke echt iets voor jou.