We kunnen gelukkig veel schoolkinderen in India mooie basis behoeften en goed onderwijs bieden, wat eigenlijk hier de normaalste zaak van de wereld is. Al op een relatief jonge leeftijd kunnen schoolkinderen in Nederland kennis maken met de schoolkinderen elders op de wereld, zoals in India, en hoe een dag voor hun eruit ziet, helemaal anders als hun dag! Het is erg leuk, boeiend en educatief om met een klas of school een thema week te organiseren, waar wij uiteraard graag het een en ander kunnen aanbieden en informatie en een voorlichting/presentatie kunnen geven aangepast op de betreffende leeftijds- en doelgroep.

Op een tweetal basisscholen in Oirschot zijn via een traditionele Kerstmarkt mooie bedragen opgehaald. Kinderen knutselen leuke dingetjes in elkaar, die onder het genot van een gezellige avond worden verkocht. Natuurlijk komen we graag langs om voorlichting te geven over de toestand in India en de grote verschillen tussen schoolkinderen hier en daar.