Alle drie de stichtingen zijn altijd op zoek naar enthousiaste vrijwillergers die zich willen inzetten voor de kinderen in India. Hieronder vind je een overzicht per stichting van de openstaande vacatures.

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Invulling van de rol is uiteraard in overleg. Denk hierbij aan het opzetten van sponsoractiviteiten zoals een sponsorloop, het aanschrijven van stichtingen, analyse van het donateursbestand enzovoorts. Wil je mee helpen om de allerarmste in zuid-oost India te ondersteunen, neem contact op door een mail te sturen naar info@thomasstichting.nl!

De activiteiten van TFM spelen zich met name af in India, door Sr. Prudentia en haar geweldige assistent Sr. Selvi. In Nederland zijn op dit moment geen "vacatures".