Mijn naam is Nadja Vullings en ben sinds oktober jl. toegetreden tot het bestuur van de Thomas Stichting.

Ik ben 25 jaar, geboren en getogen in Limburg en sinds een half jaar woonachtig in Arnhem. In januari ben ik afgestudeerd aan de studie People & Business Management. Naast deze studie werkte ik twee jaar als personeelsplanner en startte ik als vrijwilliger bij jeugdvereniging Jong Nederland America (L). Na enige tijd ben ik bij deze vereniging ook gestart als bestuurslid, wat ik tot op heden met veel plezier doe.

Tijdens mijn afstudeerstage op de afdeling MVO bij Alliander kwam ik al gauw in aanraking met de Alliander Foundation, welke werknemers stimuleert om zich in te zetten voor vrijwilligersprojecten, op zowel nationaal als internationaal gebied met vele mooie projecten. Na mijn afstudeerstage ben ik op projectbasis gaan werken voor de Alliander Foundation. Toen dit project eindigde (helaas), heb ik in juni mijn plaats gevonden als fulltime flexpoolcoördinator bij ASML in Veldhoven, waar ik mij inmiddels helemaal thuis voel. Echter miste ik iets...

Ik merkte dat ik me graag meer wilde inzetten voor jeugdvrijwilligerswerk en ook graag over de grens. Per toeval stuitte ik online op de vacature van bestuurslid voor de Thomas Stichting en verdiepte ik me er verder in. De roots en de puurheid van het oprichten van de stichting, de wil om het voort te zetten en het doel waar men het voor doet: jongens en meiden uit moeilijke (thuis)situaties die een goede basis voor het leven nodig hebben, spreekt mij erg aan. Met veel plezier en enorme passie ga ik dan hier ook aan de slag!