9 September jl. stond de tweede kookworkshop in het kader van het jubileumjaar op het programma. Deze avond hebben we weer een mooi bedrag mogen ontvangen voor de kinderen.

Met vijftien personen werd er in Indiase sferen gekookt in Esthers Cookery en werd er onder andere gesproken over de zaken die de stichting zoal doet en gedaan heeft. Met deze tweede Indiase kookworkshop (eerder in Eindhoven) staat de teller al op €1129 dat is opgehaald voor de kinderen in India! Een geweldig bedrag!

Er wordt teruggeblikt op een prachtige, gezellige avond. Hieronder enkele reacties van deelnemers:

"Fantastische Indiase kookworkshop gehad! Op een mooie plek midden in Amsterdam hebben we ons drie uur lang vermaakt met het maken van de overheerlijkste Indiase gerechten, om dit vervolgens in no time op te eten. Iedereen was zichtbaar aan het genieten. Een aanrader, wat mij betreft mag de Thomas Stichting dit ieder jaar doen. oefen ik ondertussen thuis met de recepten die we hebben meegekregen."